Online fashionconcept voor drukke mannen live

28-03-2014 (08:15) - Marketing

Het Berlijnse OUTFITTERY heeft een Nederlandse website gelanceerd. Het fashionconcept is opgezet voor mannen die weinig tijd of zin hebben om te winkelen, maar wel graag stijlvol voor de dag willen komen.
 
OUFITTERY.nl werkt samen met merken zoals Scotch & Soda, Levi’s, Tommy Hilfiger, TIGER of Sweden en Marc O'Polo. Aan de hand van een uitgebreid keuzeprogramma en een persoonlijk stylingadvies, wordt er een tailored garderobe samengesteld welke kosteloos wordt thuisbezorgd. Alle items die niet bevallen kunnen eveneens zonder kosten worden geretourneerd. 

Het concept van OUTFITTERY voor mannen is opgezet door twee vrouwen. Julia Bösch en Anna Alex startten het bedrijf in 2012 om mannen een persoonlijk platform te bieden waarbij je op eenvoudige wijze online kunt shoppen. Na succesvolle uitbreidingen in Oostenrijk en Zwitserland is het dan nu de beurt aan Nederland.

 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch