Online guide voor hoogopgeleide mannen
03-03-2011 (09:27) - Marketing
Gisteren is de webguide Shoplounge.nl gelanceerd. Shoplounge.nl is een gids met de leukste, handigste en meest interessante sites voor mannen op het gebied van lifestyle, gadgets, (uiterlijke) verzorging, living en het goede leven. Waar veel andere websites zich vaak richten op één onderwerp, biedt Shoplounge.nl een compleet scala aan links naar handige sites. Op het online platform zijn in één oogopslag artikelen over verschillende onderwerpen te zien. Mannen die al gewend zijn om online te shoppen kunnen via deze guide de beste en leukste plekken op internet vinden om zich te oriënteren, op de hoogte te blijven en om aankopen te doen. Shoplounge.nl is geen webwinkel maar een online guide.
Etiquettespecialist Roel Wolbrink zal wekelijks een column schrijven en zo zijn visie geven over alles wat de stijlvolle mannen beweegt. De bezoekers van Shoplounge.nl zijn hoogopgeleide mannen, tussen de 25 en 45 jaar oud, die goed voor zichzelf zorgen en genieten van het leven. De groep die de webguide aanspreekt is veeleisend en heeft een brede interesse in mode, gadgets, eten & drinken, reizen, interieur en verzorging. Deze doelgroep is al vaak online te vinden en is bekend met online shoppen naar producten en diensten.