Ook Tempo-Team aan de apps

19-11-2009 (09:47) - Marketing

Tempo-Team speelt met haar mobiele site en apps voor iPhone en Android in op de snel veranderende wereld van mobiele telefonie. Vandaag is de mobiele site, m.tempo-team.nl, live gegaan. De app voor de iPhone is bij Apple ingediend en zal naar verwachting eind november in de App Store beschikbaar zijn. De app voor Android wordt begin 2010 gelanceerd.

De komst van de zogenaamde smartphones (iPhone, Android) heeft voor een ware revolutie gezorgd in de toepassing van de mobiele telefoon in het dagelijks leven. In sneltreinvaart ontwikkelen deze slimme apparaatjes zich tot een ware alleskunner. Naast bijvoorbeeld telefonie, mail, internet en routenavigatie wordt de mobiele telefoon een steeds meer geïntegreerd onderdeel van onze dagelijks leven en levert ondersteuning  bij veel meer dan alleen communicatie. De wijze waarop bedrijven met klanten, medewerkers en andere stakeholders communiceren zal door de smartphone ingrijpend veranderen.

Dit geldt ook binnen de uitzendbranche. Tempo-Team voorziet dat de mobiele telefoon het belangrijkste communicatiemedium gaat worden, vooral bij communicatie met flexwerkers. Kim Kesseler, senior online marketeer bij Tempo-Team: ‘De wereld rondom mobiele communicatie verandert ingrijpend. Apple heeft inmiddels meer dan 100.000 apps beschikbaar. De snelheid van deze ontwikkelingen is fenomenaal. Ook binnen de uitzendbranche ligt één van de belangrijkste uitdagingen in een slimme koppeling tussen de fysieke en virtuele wereld. Delen van gegevens met de stakeholders. Onze deelname aan Layar, een augmented reality browser, moet ook in dit licht gezien worden. Maar het gaat nog veel verder. Met de ontwikkeling van tags als QR codering wordt het mogelijk om informatie op een zeer gerichte en efficiënte manier bij specifieke doelgroepen onder de aandacht te brengen. Voor Tempo-Team zien wij fantastische mogelijkheden om beter, directer, interactiever en daarmee efficiënter met de flexwerkers te communiceren. De launch van de mobile site en de ontwikkeling van de apps passen in onze duidelijke visie en strategie over de ontwikkeling en de plaats van mobiele communicatie binnen de uitzendbranche.’
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch