Organisatie FashionWeek is tevreden
31-01-2014 (08:22) - Marketing
Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam kijkt terug op een bijzonder succesvolle 20e jubileumeditie. Onder grote nationale en internationale belangstelling presenteerden talentvolle, startende én gevestigde ontwerpers zich in Amsterdam aan de mode-industrie en aan het mode-minnend publiek.
Steeds meer mensen raken bekend met het grootste modespektakel van Nederland. De groeiende betrokkenheid van professionals, partners en consumenten biedt Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam en de Nederlandse mode-industrie een veelbelovende toekomst.
‘Tijdens deze jubileumeditie is duidelijk geworden dat Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam een enorme ontwikkeling doormaakt’, zegt directeur Rob Zomer. ‘De betrokkenheid van ontwerpers, modeprofessionals, businesspartners, media en consumenten is ongekend, zowel voor als achter de schermen. De nieuwe titelsponsor Mercedes-Benz draagt bij aan onze internationale uitstraling. Wereldwijd staat Mercedes-Benz FashionWeek Amsterdam steeds meer bekend als fashionpodium voor creatief talent, met een eigen geluid.’
Foto: Peter Stigter