Partnerschap Heineken en RTL Nederland

08-05-2012 (08:39) - Marketing

HEINEKEN Nederland en RTL Nederland gaan een intensief partnership aan op het gebied van sport- en publieksevenementen. Het betreft een langdurige samenwerking over een breed aantal programma’s. 
 
Onder de noemer ‘RTL Viert De Zomer’ starten de partners deze zomer vanaf 4 juni al met de RTL 4-programma’s VI Oranje, direct gevolgd door Tour du Jour en daarna De Spelen, dat live vanuit het Holland Heineken House in Londen wordt uitgezonden. Daarnaast verbindt Amstel, één van de biermerken van Nederlands’ grootste bierbrouwer, met ingang van het nieuwe voetbalseizoen haar naam aan het RTL 7-programma Voetbal International.
 
Hans Böhm, Marketing Directeur van HEINEKEN Nederland, licht toe: ‘RTL en HEINEKEN vinden elkaar op het snijvlak van sport en entertainment; op die momenten dat er naar sport wordt gekeken onder het genot van een lekker biertje. Maar natuurlijk ook als er sportprestaties gevierd kunnen worden, zoals in het Holland Heineken House.’
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch