Post-it-oorlog op pand T-mobile

19-09-2011 (07:45) - Marketing

Sinds een week is het post-it oorlog in Nederland. Twee post-it mannetjes bezochten drukke plekken in het land en de grootste post-it creatie van Nederland, van ruim 12.000 post-its, op het hoofdkantoor van T-Mobile trokken de aandacht. Via Twitter werd rondgevraagd naar het mysterie rondom #CTOTY. Tot nu. Het gaat namelijk om de lancering van de zoektocht naar hét creatief talent van Nederland: de Creative Talent of the Year Challenge (CTOTY).  

Creatieven kunnen tot 9 oktober concepten insturen om een online campagne te bedenken die bekendheid creëert voor het feit dat T-Mobile dé communicatiepartner is van War Child en hen ondersteunt met mensen en middelen. De winnaar krijgt 5000 euro en ziet zijn/haar idee werkelijk uitgevoerd worden.  

Deze prijs is in het leven geroepen om Brandfighters’ nieuwste platform te lanceren: Ideafighters. Hier krijgt conceptueel talent de kans hun creativiteit in te zetten voor merken. Merken die behoefte hebben aan vernieuwende input kunnen een Idea Challenge uitzetten waar creatieven op los kunnen gaan. Door mee te doen bouwen ze aan hun portfolio en maken ze kans op flinke exposure. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch