Publi-Air blaast kluis ABN AMRO op

17-03-2011 (09:27) - Marketing

Afgelopen zaterdag is een gigantische kluis van ABN AMRO opgeblazen. De 6 meter hoge opblaasbare kluis was bedoeld om de aandacht te trekken van deelnemers en publiek tijdens de 37ste editie van de ‘ABN AMRO CPC Loop Den Haag’. Publi-Air was verantwoordelijk voor de vormgeving en productie van de opblaasbare kluis, die toegang verleende tot de lockerruimte voor de deelnemende sporters. 

‘We wilden een originele én tevens opvallende toegang naar de ruimte waar de sporters hun persoonlijke bezittingen veilig achter konden laten. En waar kan dat beter dan in een kluis van de ABN AMRO’, lacht Tom Aerts, projectleider van sportmarketingbureau Triple Double, opdrachtgever van Publi-Air in dit project. De enorme kluis had een toegangspoort in het midden, in de vorm van een sleutelgat. Door de toegepaste technieken, zoals airbrush en print, heeft de kluis een waarheidgetrouwe uitstraling. De eyecatcher zal ook op volgende lopen worden gebruikt. 

De ABN AMRO CPC Loop Den Haag is een hardlooptraditie met internationale allure en één van de grootste van Nederland. Het jaarlijkse evenement is gericht op professionele atleten maar ook op amateurlopers. In 2007 werd een record gevestigd dat tot 2010 stand heeft gehouden. Vele bekende atleten, zoals fenomeen Haile Gebrselassie, verschenen aan de start.


Bureaus

Media

Economisch