Samenwerking Dove en Magriet

31-05-2012 (08:41) - Marketing

Huidverzorgingmerk Dove en het tweede grootste vrouwenblad van Nederland, Margriet, gaan een intensieve samenwerking aan voor 2012. Samen gaan ze initiatieven ontwikkelen om échte vrouwen zich mooi te laten voelen en het beste uit zichzelf te halen. Deze initiatieven zijn onder andere onderdeel van het aanstaande nieuwe Dove Self Esteem programma, bedoeld om, met moeders, het zelfvertrouwen bij meisjes te verhogen. Een voorbeeld hiervan is de nieuwe rubriek in Margriet, ‘Op je best’, waarin uitgebreid aandacht wordt besteed aan inspirerende vrouwen die het beste uit hun leven weten te halen. 
 

Gedurende het jaar zal er op verschillende kanalen aandacht zijn voor de diverse activiteiten binnen de samenwerking. In het Margriet magazine, maar ook online op de websites, Facebook pagina’s en in de e-nieuwsbrieven van zowel Dove als Margriet. Ook ontvangen Margriet lezeressen kortingen op de nieuwste Dove producten en wordt er een testpanel opgezet waarmee zij exclusief de mogelijkheid krijgen om Dove producten zelf te ervaren. 


Bureaus

Media

Economisch