Sanoma Media en Shopreme komen met Passbook
28-11-2012 (08:35) - Marketing
Sanoma Media en Shopreme.com introduceren een nieuwe mobiele advertentiepropositie gebaseerd op Passbook, de mobiele portemonnee van Apple. Een banner binnen populaire mobiele applicaties van Sanoma Media biedt een kortingsbon of ‘coupon’ die met een tap wordt opgeslagen.
Sanoma investeert als grootste uitgever van mobiele applicaties veel in nieuwe mobiele ontwikkelingen. ‘Het is voor ons belangrijk om te blijven innoveren en nieuwe kansen te herkennen. Passbook is als verzamelapp voor kortingsbonnen, lidkaarten en tickets echt van toegevoegde waarde voor de gebruiker. Door deze samenwerking bieden we de retailer een unieke mobiele activatiemethode’, Victor Beerthuis, mobile en innovation manager Sanoma Media.
Ook retailers hebben enthousiast gereageerd, en zien in het nieuwe activatiemethode een mogelijkheid om meer klanten de winkel in te krijgen. Bovendien krijgen ze de mogelijkheid om te registreren hoeveel extra klanten en verkopen de advertenties daadwerkelijk opleveren.