Scheepvaartmuseum aan vooravond van heropening

27-09-2011 (08:47) - Marketing

 Na vier jaar grootscheepse verbouwing maakt Het Scheepvaartmuseum in Amsterdam zich op voor de officiële heropening op 1 oktober waarbij Koningin Beatrix eregast zal zijn. Op 2 oktober opent Het Scheepvaartmuseum voor het publiek. Hypsos, specialist in 3D communicatie, heeft een belangrijke rol gespeeld bij de inrichting van de vele tentoonstellingen die in Het Scheepvaartmuseum tezien zullen zijn. 
  

Het nieuwe Scheepvaartmuseum is attractief en interactief geworden en loopt straks voorop als het gaat om het attractief aanbieden van historische en educatieve content. In dertien nieuwe, interactieve tentoonstellingen kunnen bezoekers gaan ervaren hoe de zee invloed heeft gehad op de Nederlandse cultuur. Hierbij worden bezoekers veelal op virtuele wijze deelgenoot  gemaakt van indringend verhalen van toen.   

Een van de hoofdattracties  is ‘De Zeereis’ die onlangs in de testfase met een 8,5 werd beoordeeld! Hypsos heeft een cruciale rol gespeeld bij onder meer de inrichting van ‘De Zeereis’.


Bureaus

Media

Economisch