Spaarwinkels excelleren, Air Miles en Freebies op retour

09-08-2013 (08:12) - Marketing

Nederlanders zijn gek op online-spaaracties. Ze geven de voorkeur aan zogeheten spaarwinkels boven de ouderwetse manier met plakzegels of plastic kortingspasjes. Met name vrouwen. Dit blijkt uit onderzoek van internetonderneming ZeroDeals.nl onder 680 Nederlanders van 16 tot 65 jaar oud die online winkelen.  
 
Spaar- en kortingspassen die in de winkel getoond moeten worden, zoals Air Miles of Freebees, zijn op hun retour. Slechts 14% van de ondervraagden geeft dit als meest comfortabele en beste methode aan. Wanneer tijdens het shoppen voor gratis luxe producten kan worden gespaard, laten de respondenten de ouderwetse manieren met bijvoorbeeld plakzegels en plastic pasjes liever links liggen. 77% van de vrouwelijke respondenten geeft aan liever via een online spaarwinkel te sparen. Slechts 3% van de vrouwen geeft plakzegels als favoriet aan.  

  


Reacties

Wij van WC-eend, adviseren WC eend.........
Gerard van Gummigalgen @ 09-08-2013 14:23 uur

Bureaus

Media

Economisch