Vodafone start zoektocht The Company voice of Holland
23-11-2012 (08:44) - Marketing
The voice of Holland krijgt er een broertje bij: The Company voice of Holland. Met The Company voice of Holland wordt de zoektocht gestart naar de receptionist(e) met de beste stem van het Nederlandse bedrijfsleven. Kandidaten worden online genomineerd door collega’s, en belanden gelijk in een telefonische auditie. Met geavanceerde technologie worden de stemmen van alle deelnemers real-time geanalyseerd en teruggekoppeld. De winnende auditie wint een privé kantoorconcert van één van de finalisten van The voice of Holland.
Vodafone organiseert de wedstrijd voor de introductie van One Net, een nieuwe telefoniedienst voor zakelijke klanten die mobiele en vaste lijnen van gebruikers integreert. Deze dienst zorgt ervoor dat het werk van de receptionist een stuk gemakkelijker wordt gemaakt. ACHTUNG! en THEY bedachten de variant op de populaire show waar Vodafone al drie jaar mobiele hoofdsponsor van is, waarbij dit keer de receptionist in de spotlights wordt gezet. De campagne, die drie weken loopt, richt zich op een zakelijk publiek. De uiteindelijke winnaar wordt tijdens de finale op 21 december in het BNR radioprogramma Friday Move gekozen.
Concept: ACHTUNG! en THEY
Design: ACHTUNG!
Technical development: thispagecannotbefound.com
Sound design: Big Orange
Verantwoordelijk bij klant: Eva Ruiz, Steven Schmitz, Hilda Koenes, Renate van den Hengel