Vuurwerk met De Staatsloterij en JCDecaux

29-12-2014 (07:45) - Marketing

De Staatsloterij zorgt met de Oudejaarstrekking inzicht door het hele land voor vuurwerk in Abri’s en Mupi’s van JCDecaux. Met de buitenreclamespecial richt de Staatsloterij de aandacht op zijn hoofdprijs van 30 miljoen euro.
 
Door de gebruikte lichttechniek lijkt het alsof er in de Abri’s en Mupi’s een filmpje wordt afgespeeld van siervuurwerk dat wordt afgestoken. In de objecten van JCDecaux zijn voor deze Special echter geen beeldschermen aangebracht: het gaat hier om flinterdunne lampen achter de poster, aangestuurd door een computer die ze in een specifieke volgorde aan- en uitzet.
 
De buitenreclamespecial, resultaat van een samenwerking tussen de Staatsloterij, JCDecaux, Universal Media en Lemz, is tot en met 30 december op 50 locaties te zien in Amsterdam, Arnhem, Breda, Den Haag, Groningen, Leiden, Nijmegen en Utrecht.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch