Welk bedrijf is het klantvriendelijkst?

25-09-2013 (08:38) - Marketing

Gisteren is PLUS uitgeroepen tot Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland 2013. Dit blijkt uit onderzoek van MarketResponse onder ruim 2.700 consumenten dat dit jaar voor de zevende opeenvolgende keer werd uitgevoerd.
 
De supermarktketen was dit jaar een nieuwkomer in de top-10 van klantvriendelijkste bedrijven en weet gelijk beslag te leggen op de titel. Consumenten roemen PLUS om hun oprechte betrokkenheid en het nakomen van wat de reclame belooft. Nu de prijzenoorlog tussen de grote supermarktketens is losgebarsten, is het echter een grote uitdaging deze klantvriendelijkheid vast te houden.
 
PLUS scoorde in het onderzoek hoog op de Gouden Regel van klantvriendelijkheid ‘wees oprecht betrokken’. Klanten waarderen de manier waarop het personeel van PLUS hen benadert. Ze zijn niet alleen vriendelijk, maar zijn duidelijk gemotiveerd om klanten echt te helpen en het hen naar de zin te maken.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch