Zo op het eerste gezicht

19-07-2010 (10:47) - Marketing

In juni werd de internetgadget 'Zo op het eerste gezicht!' gelanceerd op de site www.zoopheteerstegezicht.nl en via hyves en andere internetmedia. Het filmpje is inmiddels al vele malen bekeken en het ziet er naar uit dat het een groot succes aan het worden is. ‘Zo op het eerste gezicht’ is een interactieve “ouderwets vernieuwende” videoclip. Emmerig&Co, Solopiano en TVblik wilden op een vernieuwende manier hun muziek en media projecten onder de aandacht brengen. Daarbij wilden ze een ouderwetse videoclip combineren met de interactieve mogelijkheden van het internet. Om kosten te besparen en omdat er eenvoudigweg geen budget was hebben de mannen de handen ineengeslagen en zijn ze gaan brainstormen aan de keukentafel. Het resultaat van deze samenwerking is ‘Zo op het eerste gezicht’, een echte serenade, een ode aan jou. Of natuurlijk aan een goede vriend of vriendin die je wilt verrassen. Je kunt de videoclip bekijken en per mail verzenden via zoopheteerstegezicht.nl. Ook kun je de videoclip plaatsen op jouw hyves profiel zodat iedereen die jouw profiel bezoekt wordt verrast met een persoonlijke serenade. ‘Zo op het eerste gezicht’ is een interactieve videoclip met een ouderwets ragtime lied gespeeld door Joffry Arthur en Marco Emmerig. De videoclip is opgenomen door het audiobedrijf d’OPK audio op een echte Steinway piano in de robijnzaal van Ypma piano’s. Door TVblik zijn de nieuwste technieken op het gebied van interactieve media op deze videoclip toegepast.



 


Bureaus

Media

Economisch