Zoenende Georgina Verbaan blijkt stunt Fisherman's Friend

07-03-2014 (09:04) - Marketing

Het filmpje dat deze week opdook van een zoenende Georgina Verbaan, blijkt een stunt van Fisherman's Friend te zijn. 

In de huidige Fisherman's Friend tv-commercial speelt het afscheidsmoment een belangrijke rol, maar wel met een verrassende twist.

Als aftrap van de 'Like je favoriete smaak'-campagne, wilde Fisherman's Friend een grap uithalen met impact. Het merk benaderde in samenwerking met reclamebureau Alfred actrice Georgina Verbaan om de frisse Mint-smaak te promoten. Georgina was direct enthousiast om mee te werken! 

Met de 'Like je favoriete smaak'-campagne kunnen fans van Fisherman's Friend NL op Facebook een reis naar Ibiza winnen, waarbij ze uitgezwaaid zullen worden door Georgina.

Vanaf 8 maart start ook een grote landelijke activatiecampagne. Op verschillende treinstations, bus-opstapplaatsen en Schiphol Plaza zal Fisherman's Friend aanwezig zijn met een 'afscheidszoen'-stand en samples uitdelen. Doel van de campagne is om de consument bekend te maken met de zeven smaken uit het assortiment van Fisherman's Friend.  


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch