Zoenende Georgina Verbaan blijkt stunt Fisherman's Friend
07-03-2014 (09:04) - Marketing
Het filmpje dat deze week opdook van een zoenende Georgina Verbaan, blijkt een stunt van Fisherman's Friend te zijn. In de huidige Fisherman's Friend tv-commercial speelt het afscheidsmoment een belangrijke rol, maar wel met een verrassende twist.
Als aftrap van de 'Like je favoriete smaak'-campagne, wilde Fisherman's Friend een grap uithalen met impact. Het merk benaderde in samenwerking met reclamebureau Alfred actrice Georgina Verbaan om de frisse Mint-smaak te promoten. Georgina was direct enthousiast om mee te werken! Met de 'Like je favoriete smaak'-campagne kunnen fans van Fisherman's Friend NL op Facebook een reis naar Ibiza winnen, waarbij ze uitgezwaaid zullen worden door Georgina.
Vanaf 8 maart start ook een grote landelijke activatiecampagne. Op verschillende treinstations, bus-opstapplaatsen en Schiphol Plaza zal Fisherman's Friend aanwezig zijn met een 'afscheidszoen'-stand en samples uitdelen. Doel van de campagne is om de consument bekend te maken met de zeven smaken uit het assortiment van Fisherman's Friend.