Zuidas op de knieën voor Chupa Chups

26-08-2011 (09:32) - Marketing

 Gisteren zijn de stoeptegels van de Amsterdamse Zuidas veranderd in 300 vierkante meter kleur.

 
Onder het motto ‘Life less serious’ van het lollymerk Chupa Chups, zorgde streetartist Saša Ostoja, samen met een groep creatieve kids, dat er de hele dag (zaken)mensen op hun knieën gingen; met stoepkrijt leverden zij een bijdrage aan de immens grote tekening op het Gustav Mahlerplein. In de vroege ochtend begon Ostoja met de grove omlijningen en gedurende de dag is het kunstwerk -met in totaal 35 emmers stoepkrijt en 75 krijtspuitbussen- afgemaakt door iedereen die in deze zakelijke setting even zijn zinnen wilde verzetten. Dit initiatief vormde het slot van ‘Chupa Stoep Art’: Chupa Chups heeft deze zomer in heel Nederland mensen aangezet om het leven wat meer kleur te geven door met stoepkrijt hun buurt op te vrolijken.

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Bureaus

Media

Economisch