De nieuwe FONK magazine staat live! Zo ziet creatieve slagkracht eruit
15-04-2020 (09:30) - Media
Op het moment dat deze editie van FONK magazine verschijnt, ligt de start van de pandemie alweer zes weken achter ons. In retroperspectief lijkt het een eeuwigheid geleden. Dat komt ook doordat de
hoeveelheid positieve energie die is vrijgekomen en waardoor we ons hebben weten aan te passen, de afgelopen weken ongekend groot is geweest. Over die positieve energie gaat deze (alweer!) 60 pagina’s tellende uitgave.
.png)
De redactie van FONK vroeg zestien professionals uit de creatieve industrie naar hun positieve vibes, hun ervaringen en hun ideeën van deze periode. En ook: hoe zit het met onze mediaconsumptie op dit moment? Hun verhalen en suggesties leveren een schat op aan informatie en kennis, waarmee je bij wijze van spreken direct zelf aan de slag kunt.
Daarnaast, of beter nog, on top of, het inspirerende verhaal van powervrouw Machteld van der Gaag. Haar hands-on mentaliteit kent bijna geen grenzen. Meer creatief omdenken vind je ook in het verhaal van Niek Eijsbouts en Niels Straatsma van SuperHeroes. En natuurlijk zetten we ook nog even een aantal heel coole marketinginitiatieven op een rij.
Gave reclame
En not to be missed: de bureauwereld blijkt in no time creatief en positief aan de slag te zijn gegaan met gave reclame voor de commerciële pagina's in FONK magazine. In het bijzonder danken we KOKORO Amsterdam dat spontaan voor ons aan de slag ging om abonnementen te helpen werven voor onze nieuwsbrief. Maar ook de uitingen van Van Santen Netwerk, Redkiwi, Peek Creative Studios en Brum zijn actueel, en doen je ongetwijfeld glimlachen.
Dit en meer vind je vandaag in FONK magazine 283 Join us!
Neem een abonnement op de digitale editie van FONK magazine
Heb je nog geen abonnement op FONK magazine? Kies nu voor een abonnement op de digitale editie van FONK magazine. Voor maar 77,50 ontvang je een jaar lang elke twee weken een nieuwe editie met extra veel interacief leesplezier in je mailbox.