FONK magazine
Editie #416 WINNAARS!
Ben je abonnee? Klik HIER om de nieuwste editie van FONK magazine te lezen.

Exclusieve samenwerking garandeert betrouwbare meting
Grais metric van DPG Media maakt aandacht zichtbaar
12-06-2025 (09:52) - DPG Media lanceert de attention score, een nieuwe tool die niet alleen meet of digitale advertenties zijn gezien, maar ook hoeveel aandacht ze hebben gekregen. De attention score is gratis beschikbaar voor adverteerders die gebruikmaken van seamless ads.
Lees verder »
Lees verder »
Bureaus
- IMPRES heeft krachtige nieuwe partner in Friday Digital Agency
- Derde overname van Zweeds Eidra in Benelux: na Fabrique en Q42 sluit ook Essence zich aan
- Nieuwe rol voor Guillaume Roukhomovsky bij GUT Amsterdam
- Isabel Boerdam leidt nieuwe studio bij Schuttelaar & Partners
- 180 Global-duo verhuist naar LePub Amsterdam
Campagnes
- Urban Arrow en Uber kondigen ‘Uber Arrow’ aan ter ere van 750 jaar Amsterdam
- Natuur & Milieu lanceert stille commercial voor '24 uur voor de stadsnatuur'
- All Response Media versterkt impact Liliane Fonds met nieuwe DRTV campagne
- Karvan Cévitam maakt van nieuwe smaken echte zomerhits
- KVK-campagne laat zien dat up-to-date gegevens in Handelsregister cruciaal zijn
Appen met
Creatie
Marketing
Bucket list

Wilde Woorden brengt taal, ritme en emotie tot leven in het Westerpark

Amsterdam in Motion laat bezoekers de stad beleven zoals nooit tevoren

Being Here laat zien hoe interne communicatie écht impact maakt met seminar

Muziek en maatschappelijke actie hand in hand tijdens Impact Night 2025

Samsung serveert fine dining-concept in Restaurant Europa
Sustainable
- Verpact en Roorda: leeg verpakkingen voor het weggooien
- StepnGo opent eerste legale e-stepverhuur van Nederland
- ESG Days: het nieuwe congres over datagedreven verduurzaming
- Efficiënte pan van TU Delft-alumni halveert gasverbruik
- Lidl overhandigt cheque van €100.000,- aan Stichting Buitenfonds voor speelbossen
Cool Brands
Media
Audio

Serious Request dit jaar in actie voor Spieren voor Spieren

MassiveMusic wordt wereldwijd merk voor muziek, tech en merkstrategie

Soldaat van Oranje binnenkort ook toegankelijk voor Engelse bezoekers

Meta voor 96 miljoen euro aangeklaagd om schenden auteursrechten Eminem

BBC-podcasts betreden Nederlandse reclamemarkt via Audiohuis
Tech
- Meta staat met 10 miljard voor grootste investering in AI ooit
- Albert Heijn rust medewerkers uit met AI-assistent
- DNA Services transformeert administratie in de productieketen en logistiek met Klippa
- Cybercriminelen misbruiken Google-platform voor grootschalige phishingaanval
- Sterke Nederlandse delegatie op eerste SXSW London
Personal Growth
- De Gouden Schil, MeesterRecht.nl en Younited® lanceren tool voor mensgerichte zzp-inhuur
- The Account Academy lanceert groeiplatform voor project- en accountmanagers
- Hoe binden Vertigo6, ACE en TBWA\NEBOKO jong talent?
- Het nieuwe RA*W wil als bruggenbouwer aan tafel met bureaubazen
- Bit Academy en MA bundelen krachten voor toekomstbestendig tech- en mediaonderwijs
Economisch
Inclusiviteit
- Odido nieuwe partner van Esther Vergeer Foundation voor gelijke sportkansen
- Lesbier van Queer Beer combineert frisse smaken met een missie voor inclusiviteit
- Stedelijk Museum Schiedam bewijst waarde van sociaal programma ‘Mijn Schiedam’
- Trump ontslaat Nederlandse baas National Portrait Gallery om diversiteit
- WE Fashion opent winkels als veilige plek voor Pride
Mensen

Digital Realty verwelkomt Annemarie Brandsen als Director Marketing Europe North

Marco de Meijer versterkt directie OD designstudio en Teldesign

Leroy van den Berg nieuwe hoofdredacteur Men’s Health
