BUX schakelt Wolfstreet in als creatief bureau

BUX schakelt Wolfstreet in als creatief bureau

17-03-2025 (13:05) - Bureaus

BUX kiest Wolfstreet als vast creatief bureau en trapt de samenwerking af met een campagne die beleggen toegankelijker moet maken voor een breder publiek. Voorheen werkte de beleggingsapp van ABN AMRO samen met Natwerk als creatief bureau.

Wolfstreet wist BUX te overtuigen met hun energie en manier van werken. 'Ze zijn de perfecte partner om onze boodschap uit te dragen,' zegt Asya Kapitonova, Head of Marketing bij BUX. 'Niet alleen vanwege hun creatieve kracht, maar ook omdat ze productie volledig in-house hebben. Daardoor kunnen we razendsnel schakelen en impact maken.'

Vanaf het eerste moment was er een sterke klik tussen beide partijen. Sarah de Boer, Business Director bij Wolfstreet, ziet de samenwerking dan ook als een natuurlijk stap. 'BUX is een innovatief en disruptief merk met enorm veel in-house kennis en talent. Ze willen snel en slim opschalen, wat perfect past bij onze manier van werken. Wij geloven in een partnerschap met korte lijntjes, waarin we samen ideeën naar een hoger niveau tillen, geen klassiek klant-bureaumodel, maar een dynamische samenwerking.'

Uitdagingen tackelen

De samenwerking richt zich op een langetermijnstrategie waarin een consistente merkbeleving centraal staat. Elke campagne adresseert barrières die mensen kunnen weerhouden van investeren en transformeert deze tot kansen. Met BUX wordt beleggen niet neergezet als iets complex of exclusiefs, maar als een vanzelfsprekende gewoonte binnen ieders bereik.

 
De Boer: 'Door een heldere en herkenbare visuele én inhoudelijke lijn aan te houden, bouwen we structureel aan merkvoorkeur en vertrouwen. Zo zorgen we ervoor dat de boodschap van BUX steeds sterker resoneert en het merk duurzaam verankerd wordt bij de doelgroep.'

In de loop van het jaar worden meerdere campagnes uitgerold via TV, online en OOH.

Credits

BUX:
Head of Marketing: Asya Kapitonova
Growth Lead: Joachim Salvador

Wolfstreet:
Business Director: Sarah de Boer
Agency Producer: Bente van der Meer
Creative Director: Jasper Vierboom
Strategist: Nino Stoffels
Sr. Creative: Will van der Merwe
Sr. Creative: Mees Ubachs
Sr. Producer: Tess Wijker
Producer: Maaike Raat
Team Lead Post-Production: Damiaan Dracht
Sr. Editor: Birgitt van Heertum
Editor: Thijs Rijken
Motion Designer: Chiara Riberti
Grading: Thijs Kern
Music composer: Nino Stoffels
Regie: Teddy Cherim
DP: Noël Schoolderman


Media

Marketing

Economisch