DDB Europe lanceert mode innovatiebureau DDB FRESH

DDB Europe lanceert mode innovatiebureau DDB FRESH

04-10-2022 (12:18) - Bureaus

DDB Europe lanceert DDB FRESH, een mode-innovatiebureau dat duurzaamheid als uitgangspunt heeft. De combinatie van mode, innovatie en technologie moeten daarbij de planeet ten goede komen, zo is het idee achter de lancering van DDB FRESH. Het nieuwe bureau zal opereren vanuit Praag

DDB FRESH heeft als vertrekpunt dat alle merken de mogelijkheid in zich hebben om culturele iconen te worden, waarmee ze  gedragsverandering kunnen beïnvloeden om een positief effect te hebben op de steeds veranderende problemen die de klimaatcrisis met zich meebrengt.

Darko Silajdžic, Executive Group Chairman, DDB Prague en oprichter van gaming agency DDB For The Win: "Onze gedeelde passie voor innovatie en mode is de aanleiding voor het nieuwe bureaumodel dat DDB FRESH is. Merken omzetten in culturele iconen en tegelijkertijd een duurzame wereld koesteren is ons doel en we zijn meer dan enthousiast dat de reis is begonnen."

Mode- en productinnovatiespecialisten

Het bureau wordt gevestigd in Praag en zal geleid worden door Silajdžic. Het team va DDB FRESH bestaat uit mode- en productinnovatiespecialisten die ervaring hebben met werken op gebieden als gaming, experience design en reclame voor merken als Adidas, H&M en McDonald's.
 


Media

Marketing

Economisch