Dentsu Creative breidt managementteam uit met Nine Nutbey - de Knecht
Nine Nutbey - de Knecht treedt na zeven jaar, waarvan de laatste vier als Head of Strategy, toe tot het managementteam van Dentsu Creative Amsterdam. In de afgelopen jaren heeft Nine een belangrijke rol gespeeld in de groei van het strategische fundament van het bureau.
Nine's team groeide uit van twee naar twaalf mensen en kent zowel merk, experience, campagne als social strategen. Daarnaast had Nine een grote bijdrage aan strategische transformaties voor merken als Pearle, Wehkamp, Volkswagen bedrijfswagens, Randstad, KLM, KPN en NPO.
"Met het vertrek van Boris Nihom naar Dentsu Benelux voelde ik de behoefte om de strategische rol binnen ons MT direct sterk in te vullen," zegt Sven Vening, CEO van Dentsu Creative. "Los van alle inhoudelijke kwaliteiten, kiezen we als bureau ook voor de persoonlijkheid en energie van Nine, waarmee ze een voorbeeld voor het vak is."
In haar nieuwe functie kijkt Nine ernaar uit om zich vol te storten op de strategische visie van Dentsu Creative en samen met het bureau te blijven groeien. "Ik ben echt enthousiast om aan deze nieuwe uitdaging te beginnen. Het is fijn om deel uit te maken van een bureau dat het zo goed doet en waar zulke leuke mensen werken."
Met de toetreding van Nine in het managementteam, bevestigt Dentsu Creative zijn filosofie om eigen talent door te laten groeien binnen het bureau.