Finally an agency lanceert nieuwe positionering:creatief bureau voor aanstekelijk werk

09-08-2022 (11:50) - Bureaus

Finally an agency werkt voor merken die iets te vertellen hebben, die durven én doen. Met een aangescherpte strategie, uitbreiding van diensten, verbeterd werkproces en een vernieuwde tagline laat finally an agency haar liefde voor een goed verhaal spreken.

Finally begon in 2005 als een productie- en adaptiebureau. De afgelopen jaren groeide de ambitie om ook de conceptuele invulling voor haar rekening te nemen. Door het team uit te breiden met nieuwe disciplines werd actief ingespeeld op het groeiende aantal strategische en creatieve aanvragen van bestaande én nieuwe klanten.
 
Lisette Samplonius, oprichter en managing director: “Op strategisch en conceptueel vlak worden we gedreven door verwondering en merk-waardigheid. Het draait om zo origineel mogelijk een merk bouwen. Tegelijkertijd willen we een productie zo doeltreffend mogelijk laten verlopen."

Robert Boer, partner en account director: “Finally is gidsend met een team van specialisten op strategie, creatie en design. En omdat we onafhankelijk zijn, kunnen we blijven investeren in kwaliteit. We maken werk waar we zelf gelukkig van worden."

Media

Marketing

Economisch