Get Hooked sluit zich aan bij Happy Horizon

Get Hooked sluit zich aan bij Happy Horizon

06-07-2022 (23:59) - Bureaus

Creative digital agency Get Hooked uit ‘s-Hertogenbosch is de volgende nieuwe versterking van bureaugroep Happy Horizon. Met Get Hooked verstevigt de Happy Horizon groep haar positie in de regio Noord-Brabant.

Dit jaar werden al zes bedrijven toegevoegd aan creative digital agency bureaugroep Happy Horizon. Met hubs in Eindhoven en Tilburg is de groep tevens al sterk vertegenwoordigd in de Brabantse regio. Met het aansluiten van het Bossche Get Hooked breidt de groep hiermee opnieuw uit in het zuiden van het land.
 
CEO van Happy Horizon, Walter van de Wege, is blij dat het team van Get Hooked onder leiding van Tim van Tartwijk zich aansluit bij Happy Horizon. “Ik zie in Get Hooked veel terug van ons activatie-DNA, dat binnen onze groep altijd een grote rol heeft gespeeld en nog steeds een verbindende kracht is tussen al onze digital disciplines. Daarnaast is Get Hooked exemplarisch voor hoe we onze hubs inrichten; met een 360-graden aanpak met alle disciplines binnen digital en marketing onder één dak. Daarmee is Get Hooked een soort Happy Horizon in het klein, maar ook een mooi voorbeeld. En dat is voor beide partijen interessant, want we kunnen daarbij leren van elkaar in de manier waarop we de synergie tussen al die disciplines inzetten voor onze klanten. Waarmee onze klanten dus uiteindelijk profiteren van nóg betere dienstverlening.”
 
Tim van Tartwijk (35) stuurt samen met zijn MT inmiddels een team van zo’n 20 mensen aan. De afgelopen jaren is het team flink gegroeid en was het nu tijd voor een volgende stap. “Zowel voor mij persoonlijk als ondernemer, als op het gebied van de ontwikkeling en groeimogelijkheden voor het team”, vertelt Tim. “We waren op zoek naar verdere invulling van onze reeds ingezette groei en mogelijkheden om onze klanten nog beter en breder te kunnen bedienen. We kunnen door onderdeel te worden van een grote groep in de diepte meer resources aansluiten. Dat betekent voor onze medewerkers en uiteraard ook voor onze klanten meer kennis en kunde. Met een creative digital agency groep als Happy Horizon achter ons, komen er meer kansen en nog mooiere projecten onze kant op. En dat is natuurlijk wat ons drijft als professionals.”
 

Over Happy Horizon

De van oorsprong Eindhovense bureaugroep telt inmiddels ruim 600 medewerkers.
Happy Horizon werkt onder meer voor Shimano, Luxaflex, Xenos, Eneco, Het Nederlandse Rode Kruis, Grando Retail, A-Z Barbecue, Continu, Politie, Belastingdienst, Rijksoverheid, Electronic Arts, UEFA, CBR, Prorail, Pets Place, Warner Music, Fatboy, Trendhopper, Expert, CSU, en Kwantum.
______________________________ 

Media

Marketing

Economisch