Nieuw Sunday Bloom Collective doorbeekt generatieblindheid

Nieuw Sunday Bloom Collective doorbeekt generatieblindheid

10-10-2024 (14:45) - Bureaus

Dominique Henskens en Rosalinde Dijkman lanceren Sunday Bloom Collective, een nieuw collectief dat merken helpt hun relevantie en impact te vergroten door beter in te spelen op de unieke verwachtingen van verschillende generaties consumenten.

Met behulp van generatie-specifieke inzichten, trendwatching, NLP (neurolinguïstisch programmeren) en bewezen groeimodellen, identificeren Henskens en Dijkman groeikansen en ontwikkelen ze strategische aanbevelingen.

Generatiemanagement

Elke generatie heeft specifieke verwachtingen en gedragingen, tegelijkertijd is consumentengedrag en verlangen ook vaak tijdloos. Sunday Bloom Collective levert een trend-en marketing advies met een playbook met concrete plannen voor groei.

“De verschillen tussen generaties beïnvloeden het consumentengedrag van vandaag én bepalen de relevantie van merken in de toekomst,” vertellen Henskens en Dijkman. Dit maakt generatiemanagement cruciaal voor merken die zich willen onderscheiden en blijvend succesvol willen zijn. Zonder aandacht voor generatiemanagement, ofwel generatieblindheid, lopen merken het risico op verminderde merkrelevantie, een onevenwichtige interne cultuur, verlies in innovatiekracht en last but not least in-effectieve marketing-communicatiecampagnes. Kortom een merk dat niet meebeweegt verdwijnt op termijn.''


Media

Marketing

Economisch