VPRO kiest HERC

22-11-2022 (21:25) - Bureaus

Omroepvereniging VPRO gaat in zee met creatief bureau HERC. HERC heeft de opdracht om in samenwerking met de VPRO een merk- en activatiecampagne te ontwikkelen die nieuwe generaties aanspreekt. De laatste VPRO-campagne 'Sponsor van de vooruitgang' liep in 2016.

Diederik Hoekstra, Hoofd Marketing VPRO: "De presentatie van HERC was zeer overtuigend. Hun visie en kennis gingen in op onze complexe uitdagingen. Hun uitgesproken creatieve stijl past naadloos bij de VPRO. We zijn enthousiast om samen met HERC de filosofie van de VPRO naar jongere digital-first generaties te brengen.'

Emilio de Haan, ECD en oprichter van HERC zegt: "De VPRO is een droomklant als het gaat om creatief denken. Ze maken ruimte voor onorthodoxe ideeën, getalenteerde jonge makers en experiment. We kunnen niet wachten om hun lange traditie van grensverleggende content te versterken."
 


Media

Marketing

Economisch