ZEISS Vision Care Nederland kiest Draft Digital voor online marketing
ZEISS Vision Care Nederland is recent een samenwerking gestart met digital marketingbureau Draft Digital. Deze samenwerking richt zich op de ontwikkeling en uitvoering van een grootschalige (online) marketingcampagne, die specifiek is afgestemd op de Nederlandse consumentenmarkt.
Karin Voermans, Marketing Manager ZEISS Vision Care Nederland: "We zijn verheugd om met Draft Digital samen te werken en specifiek aan deze belangrijke campagne. Het moet de blueprint worden voor toekomstige B2C campagnes. Hun ervaring in het ontwikkelen van online campagnes en hun gedegen aanpak om de juiste kanalenmix te bepalen, geven ons het vertrouwen dat we ons merk op de juiste manier in Nederland kunnen presenteren."
Met deze samenwerking hoopt ZEISS Vision Care Nederland een sterke en consistente merkbeleving neer te zetten bij consumenten, met als uiteindelijke doel potentiële klanten te verbinden aan de lokale opticien. Draft Digital zal hierbij de kracht van diverse online kanalen benutten om de doelgroep op de meest effectieve manier te bereiken.
"Wij zijn zeer verheugd om samen te werken met een innovatief en gerenommeerd bedrijf als ZEISS." zegt Erik Hornung, eigenaar bij Draft Digital. “Onze expertise in digitale marketing en onze focus om samen met team van ZEISS Vision Care Nederland de markt te bestormen sluit naadloos aan op de ambitie van ZEISS om hun kwaliteits brillenglazen op de Nederlandse markt verder te positioneren en onder de aandacht te brengen."