Het is pas echt kerst met de decemberzegels van PostNL.
PostNL lanceert vandaag haar nieuwe campagne ‘Decemberzegels’. Dit is de derde campagne in de reeks onder de nieuwe campagnevlag ‘Tot snel. PostNL’.
De feestdagen komen eraan, de mooiste tijd van het jaar. Hét moment om je naasten, familie en vrienden wat extra aandacht te geven en te laten weten dat je aan ze denkt. En dat doen we natuurlijk met een… appje?!
De nieuwe campagne van PostNL is een humoristische en mild kritische noot naar iedereen die zich er met een appje wel heel makkelijk vanaf denkt te kunnen maken. En dus wil PostNL mensen stimuleren om elkaar dit jaar een kerstkaartje te sturen. En die kerstkaart maak je natuurlijk helemaal af door er een decemberzegel op te plakken.
Hert idee: met de decemberzegels voeg je een vleugje magie toen aan al je kerst- en nieuwjaarswensen. Ze zijn dit jaar ontworpen door illustrator Linde Faas. Haar sfeervolle winterse ontwerp brengt je naar het hoge noorden. Mens en dier maken daar nieuwe herinneringen en genieten van het geluk dat in de kleine dingen zit. Op iedere zegel ontdek je verrassende details.
In de nieuwe Tot-snel reeks bezingt de terugkerende band telkens op een vrolijke, aanstekelijke manier dat PostNL met je meedenkt en je een zetje in de rug geeft om dit jaar een kerstkaartje te sturen.
De campagne word uitgerold op TV, radio, online, social en magazines.
Credits
Opdrachtgever: PostNL, Jaimy Daniluk, Willemijn Kaal, Sanna Blonk en Mirjam Paauw
Bureau: TBWA\NEBOKO
Media: dentsu
Productie: Holy Fools
Offline: MRTN
Online: The Compound
Grading/online: Crabsalad
Muziek: MassiveMusic
Sound: Public Audio
Branding: Studio Dumbar