Nick en Nikkie in actie voor GoStudent

26-10-2022 (12:02) - Campagnes

Nick Schilder kondigt zijn eerste samenwerking aan met online bijles aanbieder GoStudent. Hij treed hiermee in de voetsporen van zijn vrouw Kirsten die zelf ook jarenlang actief is geweest in het onderwijs.

Nick Schilder: “Onderwijs heeft altijd een belangrijke rol gespeeld binnen ons gezin. Kirsten heeft jarenlang gewerkt als basisschooljuf en met onze drie naar schoolgaande kinderen, is dit een prioriteit binnen ons gezin. Nu de scholen alweer een tijdje open zijn en mijn agenda alleen maar voller lijkt te worden, zijn we thuis op zoek gegaan naar een goede en meer sustainable oplossing. GoStudent bleek al snel de oplossing die perfect aansluit bij ons drukke leven en tegelijkertijd geeft mij dit ook de gelegenheid om me weer meer gaan in te gaan zetten voor zaken waar mijn hart ligt. Net als zij, wil ook ik me inzetten om goed en betaalbaar onderwijs toegankelijk te maken voor iedereen.”

Ook Nick’s oudste dochter Nikki speelt een rol in de campagne. Nick Schilder: “Om samen met Nikki aan dit project te mogen werken was ontzettend bijzonder. Het feit dat de opnames in ons eigen huis plaatsvonden en Nikki bekend was met GoStudent, maakte het voor ons beide persoonlijk en juist daarom zo leuk! Ik ben enorm trots op haar. Niet alleen vanwege deze samenwerking, maar vooral omdat ze het zo goed doet op school en dankzij de 1:1 bijlessen van GoStudent echt vooruitgang heeft geboekt in de vakken die iets meer aandacht vereisten.”

De campagne wordt op 26 oktober gelanceerd via zowel de social media kanalen van GoStudent als Nick Schilder en is tot stand gekomen in samenwerking met marketing-communicatie agency Friends of the Brands en het Amsterdamse contentbureau Frequin om de campagne op een professionele manier te filmen.