ConceptD blijft hoofdsponsor Coolest Dutch Brands

08-04-2022 (13:11) - Cool Brands

ConceptD blijft hoofdsponsor van de jaarlijkse Coolest Dutch Brands competitie. Daarmee blijft ConceptD ook voor 2022/2023 aan de uitreiking van de Coolest Dutch Brand Award verbonden. 
 
De missies van ConceptD en FONK sluiten naadloos op elkaar aan: het platform FONK wil de creatieve industrie inspireren met publicaties en online en offline activiteiten als Coolest Dutch Brands, terwijl ConceptD een verfrissende computerbenadering biedt die de barrières tussen mens en technologie overwint. Een propositie die met name voor de creatieve industrie aantrekkelijk is.
 
De prestaties van ConceptD stimuleren creativiteit en het gebruik van geavanceerde functies, waardoor creators en designers maximale vrijheid aangereikt krijgen in hun creatieve proces. ConceptD stelt creators in staat om hun volledige potentieel te benutten.
 
Acer's Rob van Eijndt: ‘Wij geloven voor het merk ConceptD niet in kortstondige samenwerkingsverbanden, maar zetten in op continue zichtbaarheid via relevante kanalen. De kennismaking met het publiek van FONK is goed bevallen. We willen die nu verder uitbouwen en intensiveren en denken dit onder meer via sponsoring van Coolest Dutch Brands te kunnen realiseren. Wij zijn bovendien zeer verheugd dat de award weer via een live-event zal kunnen worden uitgereikt. ConceptD is ontworpen voor kracht en voor samenwerking. Wij zijn ervan overtuigd dat die twee kernwaarden goed aansluiten bij de kernwaarden van FONK en Coolest Dutch Brands in het bijzonder en zien opnieuw uit naar een succesvolle en relevante samenwerking.’
 
De eerste drie nominaties van de Coolest Dutch Brands competitie 2022 zijn inmiddels bekend: The Good Roll (januari), Swapbox (februari) en Spoony (maart). Volgende week wordt de vierde nominatie van 2022 bekend gemaakt.