'Help, ze willen vrienden worden'

23-09-2011 (08:39) - Marketing

De Customer Media Council heeft in samenwerking met branchevereniging Smin en beroepsvereniging Logeion het Customer Media Trendonderzoek 2011 op poten gezet. Het onderzoek is uitgevoerd door dr. Suzanne de Bakker, die ook het eerste trendonderzoek heeft gedaan in 2005. Gisteren is tijdens het Customer Media Congres de bijbehorende uitgave Help ze willen vrienden worden, ten doop gehouden. 

In 2005 verschenen in Nederland ongeveer 11.500 customer media, momenteel zijn dat er meer dan 16.000. Maar waar staan we nu in 2011 precies, over welke aantallen hebben we het? Stijgingen? Dalingen? Is er sprake van een verschuiving naar nieuwe mediatypes? Hoeveel geld wordt er gespendeerd aan bedrijfsmedia en welke trends worden in het vakgebied gesignaleerd. De uitkomsten van het onderzoek zijn tijdens het zesde customer media congres op 22 september door Sak van den Boom gepresenteerd. De resultaten van het onderzoek zijn ook opgenomen in het boek ‘Help, ze willen vrienden worden’. 

'Help, ze willen vrienden worden' kan worden besteld via info@customermediacouncil.nl (25 euro incl btw en verzendkosten). ISBN/EAN 978-90-814756-0-0 


Bureaus

Media

Economisch