Librium.TV wordt Central Station NL

16-09-2011 (09:15) - Marketing

Librium.TV stopt met haar naam. Wij zullen onze activiteiten continueren onder de naam Central Station NL. Central Station NL is gespecialiseerd in digitale media op locaties buitenshuis en maakt het mogelijk om effectief bereik op te bouwen in een voor zowel de doelgroep als het merk/product relevant umfeld.  

(Naast adverteerders bedient Central Station NL ook locatiehouders middels techniek, hardware, software en onderhoud) Central Station NL maakt het mogelijk voor mediabureaus en adverteerders aan 1 loket een complete campagne te boeken. Met ruim 13.000 schermen, 5.000 locaties, 33 netwerken en een bruto bereik van drie miljoen per dag is Central Station NL marktleider in digital out of home media met ruim 60 procent marktaandeel.  

Mannen, vrouwen en shoppers worden bereikt via de acht mediastations 1: Going out 2: Retail 3: Public Transport, 4: Public locations, 5: Sports 6: Education 7: Health & Care 8: Corporate offices. 


Bureaus

Media

Economisch