No Fairytales en Nestlé zetten "diepvriesrevolutie" voort

28-11-2022 (19:29) - Marketing

Voedselverbeteraar No Fairytales biedt consumenten met de introductie van twee nieuwe producten nu nog meer gezondere alternatieven voor in het diepvriesvak.

In maart 2022 introduceerde het bedrijf het diepvriesassortiment met burrito’s vol vers gesneden groenten - door verse groenten in te vriezen worden alle vitamines en mineralen namelijk het best bewaard. De burrito’s bleken vanaf de start een succes. No Fairytales breidt dit assortiment nu uit met de plantaardige Burrito Tex Mex in samenwerking met Garden Gourmet van Nestlé voor de ultieme ‘burrito-beleving’ qua smaak en structuur.

Met het tweede nieuwe product voegt het bedrijf een nieuwe wereldkeuken toe aan het assortiment: de plantaardige Midden-Oosterse Wrap Falafel. Deze aanvullingen op het vriesvak liggen vanaf 28 november in de winkels van Albert Heijn. 


Bureaus

Media

Economisch