
Sunshine and Sausages en Brompton Road bundelen krachten voor Zwitserse chocolatier
Niet één, maar twee bureaus in de marketing- en retailsector gaan aan de slag voor Lindt & Sprüngli. Activatiebureau Sunshine and Sausages en shopper marketingbureau Brompton Road gaan samen de premium chocolademerken de Zwitserse chocolatier versterken door merkactivatie en conversie op de winkelvloer te optimaliseren.
"Hiermee kunnen we Lindt & Sprüngli het beste van beide werelden bieden," zegt Jeroen Huisman, partner bij Sunshine and Sausages. "Below-the-line marketing is belangrijker dan ooit. De uiteindelijke keuze wordt nog altijd voor het schap gemaakt. Daar moeten we conversie en brand equity aan elkaar koppelen."
Optimale merkactivatie
Door de krachten van de twee bureaus te bundelen zet Lindt & Sprüngli in op een geïntegreerde aanpak, waarbij activatie en shopper marketing hand in hand gaan. Sunshine and Sausages levert de expertise in merkactivatie, terwijl Brompton Road de shopper journey optimaliseert en conversie stimuleert op de winkelvloer.
"We zijn al jaren buren en kennen elkaars kwaliteiten", aldus Lieke Spapens, founder van Brompton Road. "Deze samenwerking tussen beide bureaus is dan ook geen toevalstreffer, maar een bewuste keuze om Lindt & Sprüngli maximaal te ondersteunen. Door onze expertises te combineren, kunnen we impactvolle campagnes creëren die de consument écht bereiken en activeren."