Dutch Media Week zet podcastrecord op 153 uur

10-10-2022 (12:56) - Media

De zevende editie van Dutch Media Week kende een geslaagde vernieuwde opzet waarbij zowel professionals als liefhebbers een week lang media-innovatie en -inspiratie kregen voorgeschoteld. Daarbij vormde de recordpoging podcast maken een rode draad door Dutch Media Week heen. Bekende en onbekende podcastmakers wisten tijden deze marathon estafette totaal 153 uur aan podcasts te produceren.

Niet alleen wist het doordeweekse programma vele mediaprofessionals naar workshops, keynotes en netwerkbijeenkomsten te trekken, voor de Xperience Days kwam ook publiek uit heel Nederland naar Hilversum.

Over Dutch Media Week

Dutch Media Week promoot, stimuleert en viert media. Van 3 tot en met 9 oktober 2022 laat het festival zowel maker als gebruiker ervaren hoe belangrijk media zijn in ons dagelijks leven. Dit jaar ging het grootste mediafestival van Nederland met het thema ON/OFF in op de voors én tegens van een maatschappij waarin, dankzij voortschrijdende technologie, steeds meer online kan én moet. Dutch Media Week wordt mogelijk gemaakt door Beeld & Geluid, in nauwe samenwerking met Gemeente Hilversum, Hilversum Marketing en Stadsfonds Hilversum.


Bureaus

Marketing

Economisch