Real-time infotainment nu op duizenden digitale schermen in Nederland

28-10-2022 (11:37) - Media

Global Media & Entertainment heeft de handen ineengeslagen met Netflix, Mediahuis Nederland en &C om het publiek real-time te voorzien van inhoudelijke content. Zo krijg je op de landelijk verspreide digitale schermen van Global dagelijks mee wat er speelt in Nederland.

Met een handige HTLM5-integratie vertonen de digitale schermen recent nieuws op het gebied van entertainment, lifestyle en actualiteiten. Deze geautomatiseerde connectie met de redacties zorgt ervoor dat er elke dag nieuwe content te zien is. De ervaring en kennis van Global zorgt ervoor dat het infotainment op de meest relevante momenten en locaties te zien is, zodat dit optimaal aansluit op de behoefte van de voorbijganger.

“Door de HTML5-advertentie te koppelen aan de door de uitgever geleverde live RSS-feed, maken we directe updates van artikelen mogelijk op het DOOH-scherm. Dit betekent dat het nieuwste, meest recente artikel altijd zichtbaar is. En als de gebruiker de website vanaf zijn eigen apparaat bezoekt, ziet hij dezelfde inhoud die eerder zijn interesse opwekte op het DOOH-scherm”, aldus Brayan van Bronckhorst, online advertising specialist bij Platform 161.
 


Bureaus

Marketing

Economisch