Ancienne Belgique, Autogroep Twente, Karin Meinders (Harvest Digital), Springbok Agency winnen EMAS Awards
De winnaars van de DDMA EMAS Awards 2024 zijn bekend. Ancienne Belgique won in de categorie Email Marketing Automation Excellence en Autogroep Twente sleepte de winst in de wacht in de categorie Outstanding Email.
Karin Meinders (Harvest Digital) wist de titel van EMAS Young Talent van het jaar op haar naam te schrijven. In de Battle of the Agencies, met Brabantia dit jaar als opdrachtgever, trok Springbok Agency aan het langste eind.
Joris de Bruijne (juryvoorzitter): “De diversiteit van de cases leidde bij het kiezen van de winnaars tot een goede discussie. Uiteindelijk zijn we met de gehele jury tot een weloverwogen keuze van de winnaars gekomen. Het blijft mooi te zien met hoe (jonge) marketeers gegrepen worden door het vak, écht goede e-mail maken met een perfectionistische mentaliteit en hoe de gevestigde organisaties e-mail serieus nemen. De winnaars laten echt zien hoe divers en effectief e-mailmarketing kan zijn!”
Over de DDMA EMAS Awards
DDMA EMAS Awards worden jaarlijks uitgereikt tijdens de DDMA Email Marketing Automation Summit (EMAS), die dit jaar plaatsvond op 27 juni in Circa in Amsterdam. Het event is een initiatief van DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, en wordt georganiseerd door de DDMA Commissie E-mail.