Mark Vroegrijk van DVJ Insights wint Data Professional of the Year Award 2024
Mark Vroegrijk, Global teamlid DVJ Insights is de winnaar van de Data Professional of the Year Award vanwege zijn uitzonderlijke bijdrage aan het Marketing Research vakgebied.
Mark Vroegrijks innovatieve benadering van marktonderzoek leverde hem de titel ‘Data Professional van het Jaar’ op. Hij ontwikkelde een tool die mediabestedingen optimaliseert en de effectiviteit van reclamecampagnes verhoogt, en zo aanzienlijk bijdraagt aan datawetenschap. Marks werk omvat wereldwijde benchmarks voor TV- en radiocampagne-effectiviteit en diverse meta-analyses.
Mark Vroegrijks: “Ik ben erg dankbaar dat ik deze prijs heb gewonnen! Via mijn analyses van datasets waarin meerdere studies zijn gecombineerd krijg ik een nog dieper begrip van 'hoe marketing werkt'. Dit zorgt voor een betere interpretatie van onderzoeksresultaten en helpt mij om nieuwe en innovatieve analyses te ontwikkelen met rijkere inzichten voor alle internationale en lokale merken waarvoor we werken. Het is geweldig dat mijn werk op dit gebied niet alleen gewaardeerd wordt door onze klanten, maar ook door de professionele jury."