2008 en Lowe discussiëren in Cannes
23-05-2008 (10:21) - Bureaus
Op donderdag 19 juni organiseert ilse media tijdens het Internationale Reclamefestival in Cannes het Café du Cyber. Aan deze eerste editie van de discussiebijeenkomst over de creativiteit van de inzendingen uit de categorie 'Cyber', doen grote namen uit de online reclamewereld mee. In het panel nemen zitting: het Nederlands jurylid in de categorie Cyber Martijn Sengers (Euro RSCG 4D), Jeroen de Bakker (2008), Dagan Cohen (Lowe & Draftfcb) en Mervyn ten Dam (ACHTUNG!).Stevige discussie
Joris van Heukelom, CEO ilse media: ‘De Cyber Lions zijn een relatief jonge categorie binnen de jaarlijkse hoogmis der creativiteit. De reclame industrie heeft zich lang star en gesloten gedragen ten opzichte van alles wat niet over klassieke media ging. Dat we op deze manier innovatie binnen het reclamevak kunnen stimuleren is mijn inziens zinvol.’
Martijn Sengers, Nederlands jurylid in de categorie Cyber over het Café du Cyber: ‘Ik vind het een geweldig initiatief. Om online kan niemand meer heen. Ik kijk uit naar een inspirerende en stevige discussie met vakgenoten over de kwaliteit van het werk en over de vraag waar we als Nederland staan in internationaal perspectief.’
JongeHonden
Het Café du Cyber is een initiatief van ilse media in samenwerking met onder anderen Sanoma en JongeHonden. In het Café du Cyber gaan Nederlandse en Vlaamse afgevaardigden in debat over de inzendingen uit de categorie 'Cyber'. Café du Cyber is de spin-off van het Café du Print, dat voor het negende jaar door Sanoma Uitgevers in Cannes wordt georganiseerd.
Café du Cyber: donderdag 19 juni om 14.00, Palais Stéphanie (het voormalige Noga Hilton hotel)