Brandhome b(r)ouwt merkidentiteit

09-07-2012 (08:17) - Bureaus

De Federatie van Belgische Brouwers, een van de oudste beroepsverenigingen in de wereld die alle brouwerijen van België groepeert, wilde zich een moderner imago aanmeten. Hiervoor deed ze beroep op Brandhome, die een nieuw logo en een lijn branded T-shirts ontwierp en een sensibiliseringscampagne ontwikkelde die respect afdwingt. 
 
Belgische Brouwers: “Brandhome heeft eerst onze merkidentiteit onder de loep genomen en op smaak gebracht. Op basis van het merkrecept dat hieruit voortkwam, werd een huisstijl en een logo ontwikkeld dat bestaat uit een stijlvolle ‘B’, een samensmelting van een upper- en lower-case letter. De dubbele B verwijst naar ons als federatie, maar ook naar waar we voor staan, namelijk bier en natuurlijk naar België. Dat heeft Brandhome bovendien ook op een leuke manier verwerkt in T-shirts die we in het biermuseum aanbieden.’ 

Media

Marketing

Economisch