Bureau Kellerman wint weer pitch Qizini

25-06-2012 (08:17) - Bureaus

Qizini, producent van gemaksproducten als broodjes en sandwiches voor onderweg, heeft na een pitch onder vier bureaus besloten het account bij Bureau Kellerman te houden. Bureau Kellerman dat medeverantwoordelijk was voor de lancering van Qizini, bleek met haar voorstellen opnieuw de essentie van het merk het best weer te geven in een campagne die dit najaar gaat draaien. Na een succesvolle lancering in 2011 was Qizini, mede door uitbreiding van het assortiment, toe aan een herpositionering. 
 

‘Bij de keuze voor opnieuw Bureau Kellerman zijn we niet over een nacht ijs gegaan’, aldus Geert Kastelijn, marketing manager bij Qizini. ‘We willen de komende jaren met Qizini een scherpere koers varen en hebben daarvoor meerdere bureaus om hun visie gevraagd. Het concept dat Kellerman heeft neergelegd bewijst eens te meer dat we in 2011 al voor het juiste bureau hebben gekozen.’ 


Media

Marketing

Economisch