Cannes klaar voor Nederlandse Leeuw

30-05-2008 (10:02) - Bureaus

Het aantal inzendingen uit Nederland voor Cannes Lions is aanzienlijk gestegen dit jaar. Krijgt Nederland een goed jaar? Zeven dagen gevuld met 51 seminars, 25 interactieve workshops, dagelijkse screenings, shortlist exposities, vier prijsuitreikingen, twee strandgala’s en meer dan 28.000 inzendingen die zeker en vast zullen inspireren tot creatieve ideeën. Er is dus geen enkele reden om u niet aan te sluiten bij de 10.000 andere reclameprofessionals die volgende maand in Cannes bij elkaar komen. Google neemt deel aan The Cannes Debate : Henrique de Castro, Managing Director European Sales and Media Solutions bij Google, discussieert samen met Sir Martin Sorrell, CEO van WPP Worldwide, Ron Grant (AOL LLC), Kevin Johnson (Microsoft) en Hilary Schneider (Yahoo!) over de toekomst van de reclamewereld. David Droga en UNICEF introduceren Tap Project 2009: Tap Project verlegt z’n grenzen en wordt een internationale campagne in 2009. Hamish McLennan, Chairman en CEO van Y&R, presenteert Rupert Murdoch, Chairman van News Corporation. Verder zijn er seminars van Draftfcb, MindShare, Chinese Advertising Association, G2, R/GA & Nike, Saatchi & Saatchi, Digitas en Hermann Vaske.

Media

Marketing

Economisch