Clown Bassie maakt comeback bij OHRA
14-05-2008 (11:16) - Bureaus
Allememachies! Dankzij Doom & Dickson en OHRA is de slagroomtaartvretende clown Bassie weer terug van weggeweest! Bassie & Adriaan zijn weer terug op de Nederlandse TV. Direct-verzekeraar OHRA zet het onder kinderen nog immer populaire duo prominent in bij gezinnen die met de auto op vakantie gaan. Daarbij geeft de verzekeraar bij een nieuwe autoverzekering DVD-spelers weg aan gezinnen die rust achterin de auto willen hebben.In de nieuwe TV commercial van OHRA is Bassie in zijn bekende rol weer nadrukkelijk aanwezig. OHRA wil met haar nieuwe commercial onderstrepen dat zij relevante producten en diensten weet te bieden voor verschillende levensfases waarin mensen zich bevinden.
Autoreis
Door serieus te kijken hoe ‘ouders van OHRA’ de lange autoreis op hun vakantie beleven werd duidelijk hoe prettig het is als de rit naar de vakantiebestemming rustig verloopt. Niet alleen komt men uitgeruster en minder gestresst aan, ook draagt een rustige rit bij aan de verkeersveiligheid, zo wijst divers onderzoek uit. Zeker als je als bestuurder niet constant wordt afgeleid door drukke kinderen op de achterbank.
Zwangere vrouwen
Na ‘de zwangere vrouwen van OHRA’ kwamen dit keer ‘de ouders van OHRA’ zelf met het idee DVD-spelers met twee koptelefoons en Bassie & Adriaan video’s weg te geven bij het afsluiten van een nieuwe autoverzekering.