Diamonds are Skipintro’s best friend
07-05-2008 (14:42) - Bureaus
Een iets te gretige jacht op diamanten kan eindigen met een stevige hoofdpijn. Dat is tenminste het verhaal in een nieuw filmpje dat gisteren op internet in première is gegaan. Mei staat in alle vestigingen van Holland Casino in het teken van diamanten. Tijdens de Diamond Days maakt men op de speciale Diamond Days speelautomaten als extra prijs kans op diamanten. Het reclamebureau Skipintro heeft een filmpje gemaakt om aandacht te trekken voor de Diamond Days, waarin de hoofdpersonen uit het campagnebeeld de hoofdrol spelen. Het filmpje is volgens de makers een waar spektakelstuk. Een man die achtervolgd wordt, springt met verbazend gemak over auto's, standbeelden en andere hindernissen. Maar als de man even achterom kijkt naar z'n belager, wordt pijnlijk duidelijk waar het filmpje voor bedoeld is. Hij loopt vol tegen een reclamezuil met een abri van de Holland Casino Diamond Days op. Dan blijkt ook door wie hij achtervolgt wordt: een mooie blondine die hem snel van z'n diamanten af helpt. Kijk naar het resultaat op:www.hollandcasino.nl/