Han Snel verandert pitchregels
07-09-2012 (01:58) - Bureaus
De door reclamebureau Han Snel uitgeschreven klantpitch is een groot succes gebleken. Reacties van geselecteerde pitchkandidaten en branchegenoten waren lovend. Naar aanleiding van de grote vraag onder niet uitgenodigde merken om ook aan de klantpitch te mogen deelnemen, heeft Han Snel besloten de regels tussentijds te veranderen en de pitch voor iedereen open te stellen.
Elke marketeer heeft nu de kans om met Han Snel te scoren. Ook de pitchsite is inmiddels voor iedereen vrij toegankelijk. Op pitch.hansnel.nl vind je alle informatie en – heel veel – inspiratie voor de pitchopdracht. De opdracht is nog altijd dezelfde: maak de ideale briefing voor een gedragsveranderend, shopperactiverend communicatieconcept.
De zoektocht blijft gericht op met name fabrikanten en retailers die alles in zich hebben om Han Snel als geen ander te briefen. Ook de inzet is onveranderd: de beste briefing wint een ultiem shopperactivatieconcept van Han Snel. Om mee te doen aan de pitch, ga je naar de pitchsite en vul je het online briefingformulier in. Wie al een geweldige briefing heeft liggen, kan dat document ook direct uploaden.
http://pitch.hansnel.nl