Hazazah en Pols achter COACH/MTV-campagne

02-05-2008 (10:46) - Bureaus

Afstand doen van je favoriete sneakers kan ongelofelijk pijnlijk zijn, het vinden van een nieuw paar kan een ware lijdensweg worden. Voor veel mensen is de sneaker een manier van leven, een lifestyle… TMF en sneakerformule COACH zijn daarom een unieke samenwerking aangegaan en begrijpen dat je niet zomaar afscheid kan nemen van je oude vertrouwde afgetrapte ‘patta’s’. COACH koos voor TMF om hun eerste tv-campagne te ontwikkelen. TMF ontwikkelde het concept en produceerde de commercial voor COACH. 'Op deze manier creëren we aandacht voor de sneaker-lifestyle en speelt COACH daarin een belangrijke rol.' Naast de commercials behandelt TMF VJ Valerio iedere vrijdag in het live programma Reaction alle in's en out's uit sneakerland in ‘Sneak Around’. Zo gaat hij op zoek naar de sneakers van bekende artiesten, unieke sneakers van een verzamelaar, sport- en fashionsneakers, kortom: alle feiten en weetjes over de allervetste sneakers! De komende zes weken te zien elke vrijdag in Reaction op TMF. Achter de campagne zitten grote reclamemannen als Robin Blitzblum, Allan Sperling, Billy Pols en productiemaatschappij HazazaH.

Media

Marketing

Economisch