KINGSDAY zet #cupidrone in
11-02-2015 (07:30) - Bureaus
In hun nieuwe Valentijnscampagne introduceren Mooiwatbloemendoen.nl en reclamebureau Kingsday #cupidrone, die stiekempjes mensen verrast met een rode roos.
De Cupido vliegt boven de straten van Verona, op zoek naar verliefde stelletjes en eenzame zielen. Zodra #cupidrone een doelwit in het vizier heeft, laat hij een rode roos bij ze in de buurt vallen. Dan blijkt dat het eeuwenoude symbool van de liefde – de rode roos – ook in 2015 nog niets van zijn magie heeft verloren.
‘Dit jaar wilden we voor Valentijnsdag een nieuwe manier vinden om liefde te verspreiden’, zegt Bram de Rooij, creative director bij Kingsday. ‘Daarvoor gingen we naar Verona, de stad van Romeo en Julia en één van 's werelds meest romantische steden. Met #cupidrone. Mooi om te zien dat technieken totaal kunnen veranderen, maar dat het effect van bloemen hetzelfde is gebleven!’