Loden Leeuw voor Hoyhoy.nl en Coronel-broers

06-01-2015 (07:30) - Bureaus

De meer dan 100.000 uitgebrachte stemmen voor de Loden Leeuw 2014 zijn geteld. HoyHoy.nl is verkozen tot meest irritante commercial, de gebroeders Coronel tot meest irritante BN'ers in een reclame.
 
De tweeling wekt irritatie op met de respectloze wijze waarop ze de plaatselijke bibliotheek binnenscheuren, in de reclame voor autoverzekeraar Allsecur. Met 38 procent van de stemmen wint de tweeling ruim van Roy Donders, die voor Jumbo in zijn juichpak stond. Hij kreeg 23 procent van de stemmen.
 

Bij de reclame van vergelijkingssite HoyHoy.nl vallen kijkers over het feit dat zorgconsumenten worden vergeleken met luiaards die uit zijn op zinloze cosmetische ingrepen, zoals nagelverlenging en vachttransplantatie. 


AVROTROS

Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch