Nationaal Platform Communicatie-industrie van start

27-09-2012 (08:17) - Bureaus

De VRN (Vereniging Repro Nederland), ZSO (Branchevereniging van Zeefdruk en Sign-ondernemingen), de BNO (Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers) en het KVGO (Koninklijk Verbond van Grafische Ondernemingen) spraken af onderling overleg te intensiveren en meer met elkaar samen te werken in het Nationaal Platform Communicatie-industrie (NPCI).
 

Het Platform kenmerkt zich door een netwerkconstructie waarbij de voorzitters en/of directeuren regelmatig bij elkaar komen om - waar mogelijk - initiatieven te nemen om samen op te trekken. Ook andere organisaties kunnen zich bij het Platform aansluiten. Dit ‘Nationaal Platform Communicatie-industrie’ zal niet leiden tot een nieuwe, formele organisatie. Mogelijk nog belangrijker dan de samenwerking tussen organisaties is het bevorderen van samenwerking tussen de ondernemers en andere professionals in de communicatie-industrie. Om dit te realiseren zullen bijeenkomsten worden georganiseerd die toegankelijk zijn voor de bedrijven en professionals uit de ledenkringen van BNO, ZSO, de VRN en het KVGO. 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch