New Yorkse reclamewereld 'on stage' in Rotterdam

12-10-2012 (09:18) - Bureaus

New Yorkse topcreatieven en developers zullen 6 november on stage staan in Rotterdam, bij de Adobe User Group Nederland. Creatieven van leading digitale bureaus als Huge, B-Reel & Stink Digital zullen hun beste werk laten zien en vertellen hoe dit tot stand kwam. De vereniging van creatieve professionals organiseerde eerder events rond het beste creatieve werk uit Duitsland, Zweden en Londen – en nu is het de beurt aan New York.
 
Het event wordt ondersteund door de Rotterdamse partners van de community, creatief digitaal bureau dpdk, Grafisch Lyceum Rotterdam en het MediaCollege. Creative Director Michael Vromans van dpdk is host van de bijeenkomst. 
 
Bezoekers worden op het event getrakteerd op inspirerende verhalen achter campagnes voor internationale merken. Zo zal Creative Director Seth Weisfeld, bekend van online successen als Nike Better World, Hotel 626 en Axe 100 Girls, spreken over de vier P's bij het maken van digitale ervaringen: People, Place, Process & Practice. Claudio Guglieri, Art- Director bij B-Reel, presenteert recente projecten. Eerder werkte hij voor Fi voor ondermeer Google, CNN en Range Rover. Van bekroond productiebedrijf Stink Digital komt Andy Kinsella vertellen over hun succesvolle werk voor Mercedes en Philips.

De deuren van het Hofplein Theater in Rotterdam gaan open om 12.00 uur, en na afloop start rond 17.30 uur de afsluitende netwerkborrel. Aanmelden voor het event is gratis voor leden en kan via www.adobeusergroup.nl 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch